Stokke 1.3.2015:

Postet av Markane IL den 1. Mar 2015

Simon Hjelmeset Kirkeeide og Aksel Mathias Meland inntil sjetteplass på stafett i HL2015

Aksel Mathias Meland og Simon Hjelmeset Kirkeeide. Foto: TSN

Aksel Mathias Meland og Simon Hjelmeset Kirkeeide gjekk inn til sjetteplass i HL-stafetten saman med Andreas Hetle og Vetle Uhre Hammersvik. Foto: TSN

Det vart ei fin avslutning på hovudlandsrennet for Aksel Mathias Meland og Simon Hjelmeset Kirkeeide. Dei gjekk inntil sjetteplass i stafett saman med Andreas Hetle frå Breimsbygda IL og Vetle Uhre Hammersvik frå Førde IL. Simon gjekk tredjeetappe og Aksel fjerdeetappe.

I mål var førstelaget til Sogn og Fjordane 48,3 sek etter vinnarlaget frå Buskerud. Andreplassen gjekk til Telemark og Vestfold Skikrets, 12.3 sek bak medan tredjeplassen gjekk til Oppland, 13 sek bak.