Loen 15.6.2014

Postet av Markane IL den 15. Jun 2014

Heider til Inge Fænn under Skitinget 2014

Hederprisvinnar på Skitinget 2014 Foto: NSF

Frå venstre: Skipresident Erik Røste, Kari Hovin Kjølle, Inge Fænn, Steinar Johannessen, Anders Fortun og Sverre K. Seeberg.

Under festmiddagen på Skitinget laurdag kveld vart Inge Fænn frå Markane IL ein av dei som vart heidra av NSF. Han mottok NSF sin gullmedalje for sin administrative innsats innan skisporten gjennom mange år. Dette er nest høgaste nivå for heidersutmerkingar i skiforbundet.

I NSF si grunngjevinga for tildelinga heiter det:

"Hans ski-CV er svært lang. Styremedlem i skikrinsen i ulike verv mer eller mindre helt siden midten av 70 tallet . Men i tillegg til mange verv i kretsen har han også vært en viktig bidragsyter til mange sentrale prosjekt i Norges Skiforbund. Ski i Skolen , organisasjonskomiteen , hovedkomiteen for NM 1996 - og ikke minst Valgkomiteen. Det siste i flere ulike perioder - leder i perioden 95 - 99."

Under festmiddagen vart også Steinar Johannesse frå Trønderhopp heidra med plakett (høgaste nivå) medan Kari Hovin Kjølle frå Byaasen Skiklubb og Anders Fortun frå Fanaråk IL mottok pokal.

Vi gratulerer!