Tarjei Bø tildelt Holmenkollmedaljen

Postet av Markane IL den 4. Mar 2016

Tarjei Bø er tildelt Holmenkollmedaljen for sin innsats som skiskyttar.

Det er Foreningen til Ski-idrettens Fremme (Skiforeningen) som har bestemt at Tarjei skal få Holmenkollmedaljen. Dette er Noregs høgste utmerking innan skiidretten. Medaljen blei første gong delt ut i 1895. I statuttane står det: «Holmenkollmedaljen kan tildeles skiløpere som i flere år har oppnådd fremragende resultater i en eller flere av skiidrettens grener».

Styreleiar Jon Hindar i Skiforeningen seiter at dei er svært stolte over å kunne tildele denne flotte, unge utøvaren Holmenkollmedaljen. I tillegg til å ha oppnådd svært imponerande idrettslege resultater, er Tarjei Bø en flott representant for skiskyting som idrett.

Tarjei Bø vil få medaljen overrakt i samband med premieutdelinga i Holmenkollen etter VM-sprinten laurdag.

Foto (Simen Haughom): Tarjei Bø under NM 2015.

Vi gratulerer med utmerkinga!