3.plass i Oldestafetten

Postet av Markane IL den 7. Mai 2016

Det vart tredjeplass for Markane sitt herrelag under Oldestafetten 2016.

Markane IL hadde to lag til start under årets Oldestafett, eitt i herreklassen og eitt i gutteklassen.

På herrelaget deltok Lars Midthjell Gjørven, Georg Halsteinslid, Simon Hjelmeset Kirkeeide, Eskil Kveen og Håkon Midthjell Gjørven. Dei sprang inn til ein tredjeplass med tida 10min 10 sek. Klassesigeren gjekk til Jølster på 8 min 57 sek medan Gloppen vart nummer ti med 9 min 5 sek.

I guteklassa kom Markane på ein niandeplass. På laget deltok Sigurd Fotland Fænn, Anders Svarstad Hole, Oskar Guddal Breivik, Jon Erlend Bø og Eirik Bjørlo Sandbakk. Dei var i mål på 6 min 42 sek. Klassevinnar vart Jølster på 5 min 50 sek. Andreplassen gjekk til Hornindal på 6 min 5 sek medan STIL vart nummer fire på 6 min 4 sek.

Komplett resultatliste:

Resultatliste for Oldestafetten 24.4.2016.pdf

Foto (Arild Hafsås): Startfeltet i guteklassen under Oldestafetten.